понедељак, 09. мај 2011.

Znam da sam dosadna.

Moj problem je to što čim nađem nešto novo,kačim se za to i ne puštam se od toga dok se ne smorim,Tako je i s ovim blogom.O:)
A šta ću kad mi je dosadno.
Taravno imam ja šta da radima,npr. da učim,spremim sobu itd.ALi zov interneta je jači.I umjesto da radim nešto korisno,produktivno,ja ću da mučim tastaturu.Stvarno,da li neko od nas uopšte misli na tastaturu dok lupamo ko neiživljeni po njoj?
Da li nas je briga ima li ona osjećanja,da li nju boli lupanje naših jagodica?

Elem!
Da se ja vratim onome o čemu kontam pisati.Cipelama <3
Htjela bi pisati o svom životu,ali trenutno stvarno nemam niš zanimljivo da mi se dešava.:/Bolesna sam.Zbog toga nmg ić vani sa rajomo.-.-
Nije fer.
A ne mogu ni vidit jednog dečka.LoL
Nije da mi se baš sviđa,al ono sladaakkkk jee.
Dijana i Alex su se smijale kad sam im rekla da mi je simpa.
I dalje ne kontam što.
Nije da mu nešto fali.
Sladak momak.
Opet sam odlutalaaa.o.OOO
Okej vraćam se cipelama.Dakle nešto što je prvobitno imalo ulogu da zaštiti i ugrije naše noge tj. stopala sada se pretvorilo u predmet požude,pokazivač dobrog staleža i ukusa.Ovde uglavnom govorim o ženskim cipelama.

 Dries Van Noten beauties from Jak & Jil.
Ajme prave ljepotice.Van Noten ruke ti se pozlatile.LooooL.
Ajme kako su dobre.Šarene*:*



Samo dve rječi:Christian Louboutin.Mislim da je to dovoljno za reć.*______*

Osborn cipelice.
Hippie,hippier,osborn.*:*
Difne.ZaljuBITA sam.<3

Ajme,blago ovim curama!*__*
Kak su dobre ove cipelice.Al sve su savrshene.Umirem.:O

Urban Outfitters.White *.*


Urban Outfitters clown shoes.:)




Givenchy




Ajmeee *___*
'oču takav ormar!:O ^^









Нема коментара:

Постави коментар