недеља, 08. мај 2011.

Totalno mi je dosadno!

Dakle,kao što rekoh totalno mi je dosadno.I zato pišem novi post,bez obzira na kreativnu blokadu.xD
Uglavnom,sati je 22 i 13 i trebala bi ić spavati.Naravno ne da mi se.I umjesto da kao sav normalan svijet idem spavat ja ću pričat o Italiji.xD
Italilja,zemlja umjetnosti,dobre klope,mafije i religije.Po mom mišljenju 'najsavršenija' i 'najljepša' zemlja na ovom skromnom planetu.Bila sam tamo 2008 i to mi je bio doživljaj života.Firenca je predivna.Popločane ulice,palate,miris espresa i kolača u zraku,slikari pločnika i različiti ulični prosijaci,trgovi i skrivena romantična mjesta zaštitni su znak ove toskanske ljepotice.
Hoću da idem opet!
Uglavnom planiram da studiram istoriju umjetnosti u Firenci.Jesam ambiciozna.LoL.
Ovo je dio tog savršenstva,raja zemaljskog.Uglavnom nije sam grad lijep,i ljudi su.Kao tipični italijani svi su dotjerani,moderni i jebeno savršeni.Pogotovo frajeri.Mmmmmmm.:P U centru je toliko high fashion prodavnica,a o kupovini u njima mogu samo da sanjam.Iako je grad prepun mladih ljudi,ipak izglda kao da se vratiš u renesansu,i samo čekaš gdje ćeš sresti Bokača ili Rafaela.
E.Da.Nisu moje slike,tj. ne posjedujem ih ja.



Dsquared and Kirkwood for Rodarte shot by Tommy Ton seen in Florence this weekend for Luisaviaroma's 10 year celebration
Kako jebeno savršene cipele!svrsh**
I da,zaboravih reći da sam opsjednuta cipelama.Fetishista sam za cipele.



Нема коментара:

Постави коментар