понедељак, 09. мај 2011.

Nirvana.

http://www.youtube.com/watch?v=lIJN6WWf3Rg&NR=1
Da,upravo doživljavam nirvanu,dok začepljenog,šmrcavog nosa i sa 'ozeblim' rukama slušam ovu pjesmu.Kakvo savršenstvo.Unutrašnji mir.To je taaako zen.^^ I kišem.I suze mi oči.Inner peace.Fale mi samo mirisni štapići.
I takoooo....
Dok se prebacujem na Cat Stevensa,prisjećam se svoga zadnjeg putovanja.Za proljetnji raspust bila sam u Beču.Sve savršeno,blah,blah.Ok,oćem ope da idem.LoL.To je najgora stvar sa putovanjima,jer čim se vratim kući ja bi opet išla.:// 
Elem,evo malo slika:







Uglavnom bilo mi je OK,iako sam ja više 'tjela ić razgledavati dvorce,palate,trgove i spomenike a manje šopingovati..Išle smo šopingovati,moja mama,sestra i ja i naravno BAKSUZ(tj. ja) dobije žulj na nozi.o.O
I tako sam ostatak putovanja ćopala kroz Beč.Osjećala sam se kao dr.House.I naravno izvukla sam pouku iz svega toga.I kažem,ljudi nemojte se rugati hendikepiranima,ja znam kako je kad te svi gledaju i čude se.Ono,nije prijatno. :/ 



Нема коментара:

Постави коментар