недеља, 08. мај 2011.

Mrzim da pišem blog.o.O
Nikad ne znam šta tačno da napišem,o čemi da pišem.Kažu piši o svojim osjećanjima.Ja pitam kako to da uradim,mislim zar mi nije već teško da pričam o njima,a kamoli da pišem?Jebiga,čudna sam.Šta ja tu mogu.Većina ljudi misli da sam hladna i arogantna osoba.Malo njih kaže da me poznaje a zapravo nemaju pojma o meni.Nekad stvarno želim da ljudi mogu da čitaju moje misli.Da već znaju šta hoću da im kažem jer se sa riječima ne snalazim baš najbolje.Ta stvarčica o čitanju misli bi bila baš korisna,osim u slučaju da mi je na umu nešto prljavo.A to se događa često.3:)
Uglavnom,ja sam prijatno utrnula,drago mi je.Hobi mi je smiijanje tuđoj nesreći,gledanje filmova,spuštanje drugarice,crtanje,čitanje.sviranje,spavanje i smijanje.'Ja sam rođen namrgođen'' je moja pjesma.Kad se smijem,smijem se iz srca.Imam pomalo krive,pomalo žute zube.Kad spavam,balavim.^^Kad mi se dečko dopada nasmijem se.To samo ja primjeteim,uglavnom,ali ako neki momak to skonta,nek zna da mi se đa.:D
I tako na tu temu.
Ciao!

Нема коментара:

Постави коментар