понедељак, 09. мај 2011.

Ime mi počinje sa M.


Ime mi počinje sa M.
Čudno koliko mi se to slovo povlačilo po životu,šunjalo se i pročanjalo me.Koliko ljudi čija su imena 
počinjala na M su me povrijedili.Fuj,fuj,Kakva arogancija.Zgrožena sam.Uglavnom da se vratim na vedrije te sa slovom M.Može ono biti i dobro.Pa muzika je na M.Mir je na M!Misao je na m.Mistika je na m.Magija je na m,i tako dalje i tako bliže.


Misirače su na m.Volim misirače i budimke.Barem po izgledau.Ne volim to jest.Ima neki ljigav ukus.Ali one me čine nekako smirenom.POdsjećaju me na jesen,toplotu poslednjih sunčevih zraka i dedin stari šporet.:)


Maslačci su na M.To ljupko poljsko cvijeće koje svi uzimaju zdravo za gotovo.Zamislite da nema maslačaka.NE!To bi bilo užasno.Žuta boja bi nestala sa naših livada,ko bi se onda smijao?

Нема коментара:

Постави коментар